Klantenservice

Klantenservice


Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Rechtsboven op de website kunt u zich registreren en een account aanmaken. Verder kunt u alle gegevens aanvullen in uw account. Daarna kunt u op de site producten toevoegen aan uw winkelwagen. Als alles klopt kunt u de bestelling afronden en wordt de bestelling in behandeling genomen.

Vind u het niet prettig om een account aan te maken. Dan kunt u ook een mailtje sturen naar info@scheeperscatering.nl en sturen wij een PDF bestellijst. Die kunt u inscannen en terugmailen.

Uiteraard gaan wij vertrouwd om met uw gegevens en worden niet aan derde partijen geleverd.

Hoe wijzig ik een bestelling?

U kunt altijd een dag van te voren een bestelling veranderen of annuleren. Op dezelfde dag is het in sommige gevallen ook mogelijk maar alleen in overleg. Bel even naar 040-2441249 en dan kijken we wat we kunnen doen.

Bezorging

Zijn er bezorgkosten?

Wij bezorgen al vanaf €17,50 zonder verzendkosten. Onder de €17,50 wordt er €3,- in rekening gebracht. Wij zorgen er altijd voor dat wij voor uw gewenste bezorgtijd de lunch hebben bezorgd.

Bestellen via thuisbezorgd

Mocht u een kleine bestelling hebben kunt ook bestellen op thuisbezorgd.nl en dan zoeken naar Broodje Smits. Daar kunt u kleine bestellingen plaatsen en wordt op de fiets door thuisbezorgd bezorgd.

Betalen

Via ideal kunt u meteen de bestelling afrekenen. Wilt u liever bestellen en later betalen, dat kan alleen in overleg. Hiervoor moet u al uw gegevens invoeren bij uw account. Dan kunnen wij de juiste factuur naar u sturen.

Contant of met de pin is ook mogelijk. Dit kunt u aanvinken bij bestelling afronden.