Klantenservice

Klantenservice


Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U klikt uw gewenste producten aan en vervolgens plaats u die in uw winkelwagen. De winkelwagen vindt u rechtsboven. Wanneer u alles heeft toegevoegd, kunt u beginnen met afronden. De eerste keer moet u even uw gegevens invullen. Bij het invullen kunt u een wachtwoord aanmaken, zodat u de volgende keer sneller kan afronden. Verder kunt u met uw account alle facturen terug halen en uw gegevens bijwerken (wanneer nodig).

Wanneer u een tweede bestelling plaatst, kunt u rechtsonder inloggen of bij uw winkelwagen. De eerste keer is het even wennen maar de tweede keer vliegt u er doorheen.

Vind u het niet prettig om een account aan te maken. Dan kunt u ook een mailtje sturen naar info@scheeperscatering.nl en sturen wij een bestellijst. Die kunt u inscannen en terugmailen.

Het is ook mogelijk om gewoon een mail te sturen, met wat u graag wilt ontvangen.

Uiteraard gaan wij vertrouwd om met uw gegevens en worden niet aan derde partijen geleverd.

Hoe wijzig ik een bestelling?

U kunt altijd een dag van tevoren een bestelling veranderen of annuleren. Op dezelfde dag is het in sommige gevallen ook mogelijk maar alleen in overleg. Bel even naar 040-2441249 en dan kijken we wat we kunnen doen.

Bezorging

Zijn er bezorgkosten?

Wij bezorgen al vanaf €17,50 zonder verzendkosten. Onder de €17,50 wordt er €3,- in rekening gebracht. Wij zorgen er altijd voor dat wij voor uw gewenste bezorgtijd de lunch hebben bezorgd.

Bestellen via thuisbezorgd

Mocht u een kleine bestelling hebben kunt ook bestellen op thuisbezorgd.nl en dan zoeken naar Broodje Smits. Daar kunt u kleine bestellingen plaatsen en wordt op de fiets door thuisbezorgd bezorgd.

Betalen

U kunt vier verschillende opties kiezen. De keuzes zijn op rekening, online betalen (iDEAL), contant of pinnen (mobiele pinautomaat). Wanneer u de bestelling plaatst ontvangt u direct uw factuur in uw mail.

Het komt soms voor dat u meerdere informatie of nummers op de factuur nodig heeft. Die kunt uzelf toevoegen bij opmerkingen. Uw opmerkingen komen op uw factuur te staan.